Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

3.1.1.7. Gestionar el projecte per la implantació d’un servei de mediació municipal

Durant l’any 2021 es va posar en marxa el nou servei de mediació amb l’objectiu d’avançar cap a la millor de la convivència i d’una societat més cohesionada. Aquest és un servei gratuït en el qual es poden gestionar les desavinences derivades de la convivència, amb l’ajuda de la persona mediadora, a través del diàleg, el respecte i la responsabilitat entre les parts. És una mesura alternativa a la justícia i pot gestionar conflictes en àmbits veïnals, comunitaris, escolars, associatius, familiars, d’incompliments d’ordenances, activitats econòmiques i d’ús d’espais públics i sobre temes relacionats amb el civisme, les humitats, els sorolls, els animals domèstics i l’aire condicionat, entre d’altres. En els temps que porta en marxa s’han rebut més de 120 sol·licituds i s’han atès més de 220 persones.

Observacions:

Podeu consultar tota la informació del Servei de Mediació de l'Ajuntament de Sitges en el següent enllaç: 

Servei de mediació municipal de l'Ajuntament de Sitges 

Dates:

Departament:

  • Transparència i participació ciutadana